4.8
26448 opinii
Jakość obsługi 4.8
Czas realizacji zamówienia4.8
Pakowanie/odbiór4.9
Atrakcyjne ceny4.6

Opinie o sklepie Matras.pl

Przejdź do sklepu >
Pozytywne opinie (12 miesięcy)
96%
klientów poleca ten sklep
Finalista 2015
Polecany przez klientów
Biorę udział w programie:Wiarygodne Opinie
wszystkiepozytywnenegatywneDodaj opinię
4.3
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
3.0
Atrakcyjne ceny
5.0
Małgorzata25.08.2016
Świetna księgarnia o dużych zasobach i dobrych cenach. Zdecydowanie polecam!
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
Kupiony produkt: Arabska krucjata
5.0
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
5.0
Atrakcyjne ceny
5.0
Grażyna25.08.2016
kompetentna, miła obsługa
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
Kupiony produkt: Ptaki Przewodnik Collinsa
5.0
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
5.0
Atrakcyjne ceny
5.0
Andrzej24.08.2016
Duży wybór książek. Liczne promocje. Możliwość osobistego, bezpłatnego odbioru w księgarniach w całej Polsce. Polecam.
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
4.3
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
3.0
Atrakcyjne ceny
5.0
Barbara24.08.2016
Sklep godny polecenia.
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
4.3
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
5.0
Atrakcyjne ceny
3.0
Alicja24.08.2016
Jest bardzo fachowa i miła obsługa, właściwie tylku tu kupuję książki.
Kupiony produkt: Harda
5.0
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
5.0
Atrakcyjne ceny
5.0
Maciej24.08.2016
OK
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
3.7
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
1.0
Atrakcyjne ceny
5.0
Edyta23.08.2016
Obsługa w sklepie stacjonarnym na 6+ cena super jedyny mankament to czas oczekiwania na produkt. Poniewaz zakupuone produkty to ksiazki do szkoly zakupione w czasue wakacji to dalo siw przeżyć:) generalnie matras jest ok.
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
4.0
Jakość obsługi
4.0
Czas realizacji zamówienia
5.0
Atrakcyjne ceny
3.0
Marlena23.08.2016
Przekazanie książki z magazynu do punktu odbioru przebiegało sprawnie; książka była do odbioru 2 dni robocze po jej zakupieniu. Natomiast niedopracowana okazała się informacja internetowa o realizacji zamówienia. Mimo, że książka była już do odbioru, na stronie przesyłka miała status "w trakcie realizacji", zamiast "do odbioru". Nie otrzymałam również informacji sms o możliwości odbioru. Uzyskałam ją dzwoniąc samodzielnie na infolinię księgarni.
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
Kupiony produkt: Południki szczęścia
Odpowiedź sklepu Matras.pl24 sierpień 2016
Szanowna Pani,uprzejmie wyjaśniamy, że z powodu przenosin naszego magazynu, nie wszystkie systemy informatyczne działają jeszcze sprawnie. W związku z czym, mogą wystąpić utrudnienia z informacją dotyczącą statusów zamówień. Bardzo przepraszamy za niedogodności. Robimy wszystko by jak najszybciej opanować sytuację. Pozdrawiamy, Zespół matras.pl
1.3
Jakość obsługi
1.0
Czas realizacji zamówienia
1.0
Atrakcyjne ceny
2.0
Niezadowolony klient23.08.2016
Na realizację zamówienia oczekiwałam ponad 3 tygodnie; BOI za każdym razem zapewniało, że już wysyłają przesyłkę. Gdyby nie moje monity watpię czy doczekałabym się przesyłki. Informacja jakoby księgarnia oczekiwała na książki z wydawnictwa jest co najmiej nie na miejscu zwłaszcza, że na stronie matras.pl nie ma tokowej.
Odpowiedź sklepu Matras.pl24 sierpień 2016
Szanowna Pani,dziękujemy za opinie. Produkt, który Panią zainteresował objęty był wydłużonym terminem realizacji. Oznacza to, że sprowadzaliśmy go od dostawcy, dlatego czas oczekiwania na zamówienie był dłuższy niż standardowo. Informację o wydłużonym czasie wysyłki zamieszamy na stronie przy produkcie i jest ona widoczna w chwili składania zamówienia. Przykro nam jeżeli ta forma wysyłki nie spełniła Pani oczekiwań. Gdybyśmy mogli w czymś pomóc jesteśmy do dyspozycji pod adresem: kontakt@matras.pl
1.0
Jakość obsługi
1.0
Czas realizacji zamówienia
1.0
Atrakcyjne ceny
1.0
Katarzyna23.08.2016
Sklep oferuje pozycje których nie ma, nie polecam chyba że lubisz tracic czas i nerwy na zamówienie które i tak nie dotrze kompletne...
Odpowiedź sklepu Matras.pl24 sierpień 2016
Szanowna Pani,dziękujemy za wpis. Uprzejmie wyjaśniamy, że część towaru dostępna na naszej stronie internetowej oznaczona jest wydłużonym terminem realizacji. Takie produkty sprowadzamy od dostawcy i dlatego czasz oczekiwania na przesyłkę jest dłuższy niż standardowo. Zdarzają się sytuację, w których dostawca nie jest w stanie dostarczyć nam zamówionych produktów z powodu wyczerpania ich nakładu w magazynie. W związku z czym, jesteśmy zmuszeni anulować takie pozycje z zamówienia. Przepraszamy za kłopot. Pozdrawiamy, Zespół matras.pl
3.0
Jakość obsługi
4.0
Czas realizacji zamówienia
1.0
Atrakcyjne ceny
4.0
Iwona23.08.2016
Czekałam na książki ponad miesiąc. Kiedy je otrzymałam okazało się, że aktualnie zapłaciłabym za nie ok 25zł taniej:( Wiem, że podczas dokonywania zamówienia były wyższe ceny, ale uważam, że po tak długim oczekiwaniu na dostawę Matras powinien działać na korzyść klienta. To czy dokonam zakupu w sklepie Matras uzależnione będzie od cen (:
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
Odpowiedź sklepu Matras.pl24 sierpień 2016
Szanowna Pani,dziękujemy za opinie. Staramy się oferować naszym Klientom produkty w najlepszych cenach. Liczne promocje na stronie internetowej powodują zmianę cen wystawianego przez nas towaru. Przykro nam, że zawiedliśmy Pani oczekiwania. Jesteśmy przekonani, że innym razem dokona Pani zakupu w satysfakcjonującej cenie. Pozdrawiamy, Zespół matras.pl
4.0
Jakość obsługi
4.0
Czas realizacji zamówienia
4.0
Atrakcyjne ceny
4.0
Iwona23.08.2016
Ok
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
5.0
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
5.0
Atrakcyjne ceny
5.0
Janusz23.08.2016
Szybko, sprawnie, solidnie. Polecam
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
Kupiony produkt: Nienachalna z urody
3.7
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
2.0
Atrakcyjne ceny
4.0
Izabela23.08.2016
Długi czas oczekiwania ale było warto, gdyż książka jest rewelacyjna.
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
5.0
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
5.0
Atrakcyjne ceny
5.0
Czesia23.08.2016
Bardzo dobry sklep z bogatą ofertą handlową
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
Kupiony produkt: Przetwory domowe
1.5
Jakość obsługi
1.0
Atrakcyjne ceny
2.0
Dorota23.08.2016
Sklep anulował moje zamówienie pomimo tego, że ksiązki były jeszcze na stanie ale... ja zamówiłam ją w ostatniej chwili promocji 50% gdy zamówiłam książkę po 2 dniach ale w wyższej cenie moje zamówienie zostało zrealizowane! Przesyłka miałą trwać 3-5 dni a na książkę czekałam 3 tygodnie. Obsługa w infolinii jest nieuprzejma i niekompetentna - 2 razy usłyszałam ze książka dziś zostanie wysłana a czekałam kolejny tydzień. księgarnie Matras stacjonarne są jak najbardziej ok jednak z internetowej już nigdy nie skorzystam.
Odpowiedź sklepu Matras.pl24 sierpień 2016
Szanowna Pani,dziękujemy za wpis. Jest nam bardzo przykro, z powodu niedogodności na jakie Panią naraziliśmy podczas obsługi zamówienia. Pracujemy nad usprawnieniem świadczonych przez nas usług. Przepraszamy, postaramy się minimalizować podobne sytuacje w przyszłości. Pozdrawiamy, Zespół matras.pl
2.7
Jakość obsługi
4.0
Czas realizacji zamówienia
1.0
Atrakcyjne ceny
3.0
Rafał23.08.2016
Książka tańsza o 50 gr niż w konkurencyjnych sklepach. Niestety, czas oczekiwania, mimo info 3-5 dni, wyniósł 21 dni (trzy tygodnie!!!). Po ciągłych telefonach na infolinię zostałem w końcu poinformowany o możliwości odstąpienia od zamówienia (Pani starała się wczuć w moją sytuację), ja jednak postanowiłem być cierpliwy. Punkty Payback nie zostały naliczone, mimo aktywnego kuponu na dodatkowe punkty. Być może na skutek wydłużającej się transakcji. Płatności dokonałem w dniu zakupu...
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
Kupiony produkt: Bon czy ton
Odpowiedź sklepu Matras.pl24 sierpień 2016
Szanowny Panie,dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą zakupów w matras.pl. Jest nam bardzo przykro, że Pana zawiedliśmy. Książka, którą był Pan zainteresowany sprowadzaliśmy od dostawcy zewnętrznego. Niestety doszło do opóźnienia w dostawie, dlatego nie byliśmy w stanie wysłać paczki w wyznaczonym terminie. Przepraszamy za powstałe niedogodności. Postaramy się minimalizować podobne sytuacje w przyszłości. Pozdrawiamy, Zespół matras.pl
4.3
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
3.0
Atrakcyjne ceny
5.0
Angelika23.08.2016
Sam odbiór został zrealizowany dość szybko niestety czas oczekiwania na przesyłkę trochę się dłużyl bo ponad 2 tyg .Natomiast następne zamówienie jakie zrobiłam otrzymałam w ciągu 3 dni
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
Kupiony produkt: Łaskun
1.0
Jakość obsługi
1.0
Czas realizacji zamówienia
1.0
Atrakcyjne ceny
1.0
Artur23.08.2016
Zamawiałem cztery książki, otrzymałem tylko trzy. Wysłałem maila w tej sprawie, ale nie otrzymałem jeszcze żadnej odpowiedzi. Teraz prosicie mnie o opinię na temat Detektora Metalu, którego oczywiście nie zamawiałem, więc opinie na chwilę obecną nie może być pozytywna. Mam po prostu wrażenie, że panuje tam chaos.
Kupiony produkt: 4M Detektor Metalu 3297
4.0
Jakość obsługi
5.0
Czas realizacji zamówienia
3.0
Atrakcyjne ceny
4.0
Michał23.08.2016
Czasami są problemy z produktami i przez to wydłuża się czas dostawy.
Użytkownik poleca zakupy w sklepie
Darmowa dostawa od 99zł!
Ważny do: 31.12.2016
Szczegóły promocji:
Minimalna wartość zamówienia 99 zł. Darmowa dostawa dla zamówień od 99zł! (Przy płatności przy odbiorze doliczane jest 2zł za pobranie). Zapraszamy!
Odbierz kuponi przejdź do sklepu
Oferta sklepu >Informacje o sklepie >Kody rabatowe dla Matras.pl >

Bestsellery w Matras.pl

No-cache: 1.5965 s. (IBM5-fcgi-1)